نخستین اورژانس هسته ای کشور در اصفهان


نخستین اورژانس هسته ای (رفع آلودگی) ایران باحضور آقای آیتی معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اصفهان راه اندازی شد .

نخستین اورژانس هسته ای (رفع آلودگی) ایران باحضور آقای آیتی معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اصفهان راه اندازی شد .

برای ساخت این مرکز اورژانس هسته ای با 2 هزار و 655 مترمربع مساحت 46میلیارد ریال هزینه شد .
قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در طرح های عمرانی دانشگاه در آیین افتتاح این مرکز گفت : این مرکز مجهز به 55 دوش تخصصی رفع آلودگی در 2 کریدور اصلی آلودگی های شیمیایی و هسته ای برای زنان و مردان است .
آقای مصلحی افزود: این اورژانس دارای بخش های تریاژ(دسته بندی بیماران)، احیا و تخصصی است و ضریب امنیتی بالایی دارد و به صورت بومی با استفاده از توان و تخصص کارشناسان داخلی و استادان طب اورژانس طراحی و ساخته شد .
وی اضافه کرد : مرکز تخصصی رفع آلودگی شیمیایی و هسته ای برای اصفهان و استان های همجوار راه اندازی شده و قادر است همه افرادی را که به هر علت به این مواد آلوده شده اند، به طور تخصصی آلودگی زدایی کند .
قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در طرح های عمرانی دانشگاه افزود : این مرکز به حسگری مجهز است که مصدومان را هنگام خروج بررسی می کند و اگر هنوز آلوده به مواد هسته ای باشند، هشدار می دهد.
آقای مصلحی گفت: تیم های پزشکی و اورژانس با 80 نفر پزشک متخصص، پزشک طب اورژانس، پزشک عمومی، فوریتهای پزشکی، پرستار و بهیار در سه نوبت کاری در این مرکز فعالیت می کنند .

جهت اطلاع از آخرین تغییرات وب سایت نازترین در خبرنامه وبلاگ ثبت نام کنید:




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



جمعه 15 شهريور 1392